Endine turundaja, nüüdne Põhja-Tallinna linnaosa vanem Raimond Kaljulaid kirjutab, mida ta õppis nende viie aasta jooksul, mil oma agentuuri juhtis.

- Raimond Kaljulaid
- Foto: Krõõt Tarkmeel
Ma müüsin oma agentuuri pool aastat tagasi ja ma tõesti ei tea, kas ma kunagi enam mõnda agentuuri teen või juhin. Sellepärast annan hea meelega ära viis asja, mida ma õppisin nende viie aasta jooksul, mil ma oma agentuuri juhtisin.
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.