• 07.09.16, 13:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kadi Sumberg: Ükski laps ei peaks suureks kasvama üksinda

SOS Lasteküla fundraiseri Kadi Sumbergi suurim unistus on, et ühel päeval ei ole selliseid organisatsioone nagu SOS Lasteküla enam vaja, vaid igal lapsel on oma pere ja kodu. Loe, millisest toest tunneb SOS Lasteküla kampaaniaid tehes enim puudust ja kuidas saaksid sina, Best Marketingi lugeja, head teha.
Kadi Sumberg koos poeg Manfrediga
  • Kadi Sumberg koos poeg Manfrediga
Oled SOS Lasteküla fundraiser – mida see tähendab?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele