25. juuli 2016
Ainult tellijatele

Eero Palm: Teenindajat on vaja siis, kui ta loob väärtust

Eero Palm

“Hiljuti sain Pärnus osaks tipptasemel kassateenindusest. Ainuke etteheide oli “teenindaja” välimus, aga eks ilu on alati vaataja silmades ja see on muidugi subjektiivne asi. Jah! See oli nutikassa.” Teenindaja versus masin olelusvõitlust lahkab arendus- ja monitooringufirma Trendline juht Eero Palm.

Olles koolitanud 14 aastat jaeteenindusettevõtteid, tean, milline rutiinne ja pingeline töö on teenindada kliente justnimelt kassas.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

Vormista tellimus kohe ja saad ligipääsu:

  • kõigile võtmega lugudele;
  • edukate kampaaniate case-study’dele;
  • raadiosaadete ja ürituste ettekannete kokkuvõtetele;
  • turunduse TOPi andmetele ja intervjuudele;
  • bestmarketing.ee arhiivile.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: 51 44 884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700