25. juuli 2016
Ainult tellijatele

Eero Palm: Teenindajat on vaja siis, kui ta loob väärtust

Eero Palm

“Hiljuti sain Pärnus osaks tipptasemel kassateenindusest. Ainuke etteheide oli “teenindaja” välimus, aga eks ilu on alati vaataja silmades ja see on muidugi subjektiivne asi. Jah! See oli nutikassa.” Teenindaja versus masin olelusvõitlust lahkab arendus- ja monitooringufirma Trendline juht Eero Palm.

Olles koolitanud 14 aastat jaeteenindusettevõtteid, tean, milline rutiinne ja pingeline töö on teenindada kliente justnimelt kassas.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700