30. mai 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Traditsiooniline reklaam Youtube'is ei tööta

Rasmus Laisk ja Johan Pärjamäe
Youtube on noorte seas aina rohkem ja rohkem hoogu kogumas, ent Eesti ettevõtete Youtube'i kanalitest minnakse pigem suure kaarega mööda. Noored on valmis oma aega kulutama videote vaatamisele, kus keegi võõras avab oma üllatusmuna, kuid tuhandeid eurosid maksvale reklaamklipile tuleb heal juhul vaid paar klikki. Kas tegu on halva õnne ja juhusega või teevad Eesti ettevõtjad midagi väga valesti?

Laialdase kajastuse mõttes on Youtube ideaalne kanal, kuid eduka kanali loomine on tihtipeale keerulisem kui esialgu tundub. “Youtube'i kasutajaskond on üsna noor, mistõttu peab ka videote temaatiline suunitlus olema selline, mis kattub täielikult sihtrühma eelistustega,” rääkis La Ecwadori filmikunstnik Rasmus Laisk. Teemasid on Youtube'is seinast seina, ent populaarsemad neist vahelduvad uskumatu kiirusega, nagu Z-generatsioonile kohane. “Oluline on hoida ennast pidevalt kursis sealse kasutajaskonna eelistustega ning edu saavutamiseks tuleb ka vastavalt reageerida,” selgitas Rasmus.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700