Traditsiooniline reklaam Youtube'is ei tööta

Youtube on noorte seas aina rohkem ja rohkem hoogu kogumas, ent Eesti ettevõtete Youtube'i kanalitest minnakse pigem suure kaarega mööda. Noored on valmis oma aega kulutama videote vaatamisele, kus keegi võõras avab oma üllatusmuna, kuid tuhandeid eurosid maksvale reklaamklipile tuleb heal juhul vaid paar klikki. Kas tegu on halva õnne ja juhusega või teevad Eesti ettevõtjad midagi väga valesti?
Laialdase kajastuse mõttes on Youtube ideaalne kanal, kuid eduka kanali loomine on tihtipeale keerulisem kui esialgu tundub. “Youtube'i kasutajaskond on üsna noor, mistõttu peab ka videote temaatiline suunitlus olema selline, mis kattub täielikult sihtrühma eelistustega,” rääkis La Ecwadori filmikunstnik Rasmus Laisk. Teemasid on Youtube'is seinast seina, ent populaarsemad neist vahelduvad
TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD
Osale arutelus
ERROR: Object template SessionInfo is missing!Toetajad
Raadio ettevõtlikule inimesele
Toetajad
- 08:49 Kas odav kingitus on üldse kingitus?
- 19.02 Ratsionaalsed ja straight-foward lahendused ei pruugi mõjuda
- 19.02 Iganenud müüt on see, et mehed ei käi plastikakirurgiast abi saamas. Käivad küll!
- 18.02 Äripäev AS
- 18.02 Initiative
- 18.02 Password keskendub turundajate jaoks olulistele teemadele
- 18.02 Eesti on suur ja Eesti agentuurid on maailmatasemel!
- Eesti on suur ja Eesti agentuurid on maailmatasemel!
- Saksa disaini mainekas auhind tuli Eestisse
- Milliseid raadiojaamu kuulati 2018. aastal enim?
- Neli viisi, kuidas arendada enda turundusmeeskonna mõttemaailma
- Otsingureklaam ei ole ainus võimalus Google’is reklaamimiseks
- Password keskendub turundajate jaoks olulistele teemadele
- Aasta Suhtekorraldaja 2018 on Maailmakoristuspäeva meeskond
- Iganenud müüt on see, et mehed ei käi plastikakirurgiast abi saamas. Käivad küll!
- Initiative
- Äripäev AS
Valdkonna töökuulutused
ALL MEDIA BALTICS otsib RAADIO STAR FM ja POWER HIT RADIO SOTSIAALMEEDIA SPETSIALISTI
Power Hit Radio
28. veebruar 2019
AATRIUM SISUSTUSKAUBAMAJA otsib DIGITURUNDUSE SPETSIALISTI
Aatrium Sisustuskaubamaja AS
24. veebruar 2019
Sisuturundus
Videod

Case study: Digitegu võitja - Work in Estonia kampaania “Challenge”
Eesti vajas häid IT spetsialiste. Et riigipiiridest väljapoolt kandidaate leida, kasutati mängulist lähenemist ehk loodi pusle-stiilis ülesanne, mis suunati sobivale sihtgrupile. See ülesanne oli lahendatav vaid nende poolt, kes valdasid õiget “koodikeelt”. Kes ülesande ära lahendas, oli sobiv kandidaat siia tööle tulemiseks. Töö oli Digitegu 2018 kampaanialehe kategooria võitja.
Case study: Digitegu võitja - mobiilse rahakoti mTasku rakendamine
Digitegu 2018 mobiiliturunduse kategooria võitja mTasku on Tallinna Kaubamaja Grupi ettevõtetes rakendatud mobiilne rahakott, mis tähendab, et partnerkaarti saab kasutada läbi mobiiltelefoni. Kui lisada sellele ka pangaandmed, saab telefoniga ka poes ostude eest tasuda.