4. mai 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kas reklaami loovusel ja ärilistel tulemustel on seos?

Eesti agentuuride huvi rahvusvaheliste reklaamikonkursside vastu on jäänud tagasihoidlikuks. Tihti öeldakse, et rahvusvahelistele võistlustele pole mõtet minna, sest niikuinii ei võida ning lisaks on see ka kulukas. Meie agentuurid teevad head tööd ning neil ei ole häbeneda midagi.

Konkurssidel osalemine on tegelikult oluline ja vajalik nii agentuuridele kui ka meie klientidele. Auhindu võitvad reklaamid ja kampaaniad on ärieesmärkide saavutamisel tulemuslikumad ning efektiivsemad kui keskpärased reklaamid. Loovuse ja efektiivsuse vahel on väga suur seos ning auhinnatud kampaaniad on ületanud ärieesmärke mitmeid kordi.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700