Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kas reklaami loovusel ja ärilistel tulemustel on seos?
Eesti agentuuride huvi rahvusvaheliste reklaamikonkursside vastu on jäänud tagasihoidlikuks. Tihti öeldakse, et rahvusvahelistele võistlustele pole mõtet minna, sest niikuinii ei võida ning lisaks on see ka kulukas. Meie agentuurid teevad head tööd ning neil ei ole häbeneda midagi.
Konkurssidel osalemine on tegelikult oluline ja vajalik nii agentuuridele kui ka meie klientidele. Auhindu võitvad reklaamid ja kampaaniad on ärieesmärkide saavutamisel tulemuslikumad ning efektiivsemad kui keskpärased reklaamid. Loovuse ja efektiivsuse vahel on väga suur seos ning auhinnatud kampaaniad on ületanud ärieesmärke mitmeid kordi.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.