Möödunud aastal moodustas Apollo uue meelelahutusketi, koondades enda alla nii Apollo meelelahutuskauplused, Apollo kinod kui ka mahlabaarid Blender. Meelelahutusketi moodustamisel loodi ka ühine lojaalsusprogramm, mis annab soodustusi ning eeliseid kõigis kolmes äris. Kuidas Apollo sellega hakkama sai? Kogemusi uue programmi loomisprotsessist jagab Apollo Kino turundusjuht Liisi Vaik, kes aitas lansseerida uue lojaalsusprogrammi Apollo Klubi.

- Apollo Kino turundusjuht Liisi Vaik
Lojaalsusprogramm enne uuendamist: Enne lojaalsusprogrammi uuendamist oli Apollo meelelahutusketti kuuluvatel raamatukauplustel, Solarise kinol, Pärnu kinol ning mahlabaaril Blender eraldi püsikliendiprogrammid. Apollo kauplustes oli lojaalsusprogramm Apollo Klubi, kus kliendid said poe ostudelt 5% soodustust ning veebis 8%. Lisaks olid igakuised pakkumised vaid Apollo püsiklientidele. Solarise Kinos oli Tähtede Klubi lojaalsusprogramm, kus olid erinevad tasemed ja soodustused vastavalt kinokülastaja tasemetele. Pärnu kino programm pakkus 5% soodustust tavapiletihinnast. Mahlabaaris Blender oli templikaart, kus iga üheksas ost oli kaardiomanikule tasuta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kandideerimise tähtaeg: 18.05.2025