• 02.05.16, 10:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case study: Kuidas Apollo ühtse lojaalsusprogrammi lõi

Möödunud aastal moodustas Apollo uue meelelahutusketi, koondades enda alla nii Apollo meelelahutuskauplused, Apollo kinod kui ka mahlabaarid Blender. Meelelahutusketi moodustamisel loodi ka ühine lojaalsusprogramm, mis annab soodustusi ning eeliseid kõigis kolmes äris. Kuidas Apollo sellega hakkama sai? Kogemusi uue programmi loomisprotsessist jagab Apollo Kino turundusjuht Liisi Vaik, kes aitas lansseerida uue lojaalsusprogrammi Apollo Klubi.
Apollo Kino turundusjuht Liisi Vaik
  • Apollo Kino turundusjuht Liisi Vaik
Lojaalsusprogramm enne uuendamist: Enne lojaalsusprogrammi uuendamist oli Apollo meelelahutusketti kuuluvatel raamatukauplustel, Solarise kinol, Pärnu kinol ning mahlabaaril Blender eraldi püsikliendiprogrammid. Apollo kauplustes oli lojaalsusprogramm Apollo Klubi, kus kliendid said poe ostudelt 5% soodustust ning veebis 8%. Lisaks olid igakuised pakkumised vaid Apollo püsiklientidele. Solarise Kinos oli Tähtede Klubi lojaalsusprogramm, kus olid erinevad tasemed ja soodustused vastavalt kinokülastaja tasemetele. Pärnu kino programm pakkus 5% soodustust tavapiletihinnast. Mahlabaaris Blender oli templikaart, kus iga üheksas ost oli kaardiomanikule tasuta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele