Autor: Helen Külaots • 2. mai 2016
Ainult tellijatele

Case study: Kuidas Apollo ühtse lojaalsusprogrammi lõi

Apollo Kino turundusjuht Liisi Vaik

Möödunud aastal moodustas Apollo uue meelelahutusketi, koondades enda alla nii Apollo meelelahutuskauplused, Apollo kinod kui ka mahlabaarid Blender. Meelelahutusketi moodustamisel loodi ka ühine lojaalsusprogramm, mis annab soodustusi ning eeliseid kõigis kolmes äris. Kuidas Apollo sellega hakkama sai? Kogemusi uue programmi loomisprotsessist jagab Apollo Kino turundusjuht Liisi Vaik, kes aitas lansseerida uue lojaalsusprogrammi Apollo Klubi.

Lojaalsusprogramm enne uuendamist: Enne lojaalsusprogrammi uuendamist oli Apollo meelelahutusketti kuuluvatel raamatukauplustel, Solarise kinol, Pärnu kinol ning mahlabaaril Blender eraldi püsikliendiprogrammid. Apollo kauplustes oli lojaalsusprogramm Apollo Klubi, kus kliendid said poe ostudelt 5% soodustust ning veebis 8%. Lisaks olid igakuised pakkumised vaid Apollo püsiklientidele. Solarise Kinos oli Tähtede Klubi lojaalsusprogramm, kus olid erinevad tasemed ja soodustused vastavalt kinokülastaja tasemetele. Pärnu kino programm pakkus 5% soodustust tavapiletihinnast. Mahlabaaris Blender oli templikaart, kus iga üheksas ost oli kaardiomanikule tasuta.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700