• 20.04.16, 01:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case Study: Päästeameti tuleohutuse ennetuskampaania

Päästeamet tuleohutuskampaania raames loodi veebitest, mille abil sai igaüks oma kodu tuleohutust kontrollida. Testi täitmise soodustamiseks viidi läbi meediakampaania, tehti koostööd “Teeme ära” projektiga ning kasutati tarbijakampaania võtteid. Eesmärgid täideti.
Kodu tuleohutuks kampaania
  • Kodu tuleohutuks kampaania
Kampaania nimi: Teeme koos Eesti tuleohutuks!

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele