• 01.04.16, 16:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti EL eesistumise meeskonnaga liitus turundusnõunik

Esmaspäevast liitub Eesti EL eesistumist ette valmistava meeskonnaga Riigikantseleis Birgit Prikk, kes hakkab hea seisma Eesti kui EL Nõukogu eesistujariigi tutvustamise eest.
Birgit Prikk
  • Birgit Prikk
Prikk on oma karjääri jooksul töötanud nii Arco Varas, TV3-s, meediaagentuuris Balti Meedia, kui ka Ettevõtluse Arendamise sihtasutuses (EAS). EAS-is täitis Birgit viimastel aastatel arenduseksperdi ja valdkonnajuhi ülesandeid, mis olid seotud Eesti kui turismisihtkoha tutvustamisega välismaal ning ka külastuskeskkonna väljaarendamisega Eestis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 12:46
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele