24 märts 2016
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

12 nippi, kuidas noortele turundada

Foto: EPA

Praegune noor tahab ise otsustada, millal ja mis uudiseid ta loeb, mis filme vaatab ja mis muusikat kuulab. Ettevõtete ette söödetud infovoog, saatekavad, ette tehtud valikud ja reklaamid stiilis “see on hea, tule osta seda” jätavad külmaks ja tekitavad trotsigi. Turunduskonverentsil Password jagasid viis Eesti Väitlusseltsi kuuluvat noort turustajatele mõtteid selle kohta, mida ja kuidas nemad tarbivad ning mille järgi valikuid teevad.

Millenniumipõlvkonna noori, kes praegu on 15–20 aastat vanad ja piltlikult öeldes nutitelefon näpus sündinud, ei kõneta tänavapildis iidolipiltidega traditsiooniliste reklaamide või veebikeskkondades vilkuvate bänneritega. Viimaste eiramiseks kasutatakse adblocker’eid ehk reklaamide blokeerijaid. Autoriteetne on pigem sõbra soovitus või näiteks YouTube’i arvamusliidri idee, ettepanek.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com