24. märts 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

12 nippi, kuidas noortele turundada

Foto: EPA
Praegune noor tahab ise otsustada, millal ja mis uudiseid ta loeb, mis filme vaatab ja mis muusikat kuulab. Ettevõtete ette söödetud infovoog, saatekavad, ette tehtud valikud ja reklaamid stiilis “see on hea, tule osta seda” jätavad külmaks ja tekitavad trotsigi. Turunduskonverentsil Password jagasid viis Eesti Väitlusseltsi kuuluvat noort turustajatele mõtteid selle kohta, mida ja kuidas nemad tarbivad ning mille järgi valikuid teevad.

Millenniumipõlvkonna noori, kes praegu on 15–20 aastat vanad ja piltlikult öeldes nutitelefon näpus sündinud, ei kõneta tänavapildis iidolipiltidega traditsiooniliste reklaamide või veebikeskkondades vilkuvate bänneritega. Viimaste eiramiseks kasutatakse adblocker’eid ehk reklaamide blokeerijaid. Autoriteetne on pigem sõbra soovitus või näiteks YouTube’i arvamusliidri idee, ettepanek.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700