• 26.02.16, 14:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case study: Taxify revolutsioon 2015 - sõidujagamine

Lugu sellest, kuidas tihedas konkurentsis saab taksoäpist Taxify poole aastaga Eesti suurim sõidujagamisteenuse pakkuja. Tegemist ei ole kindlasti klassikalise kampaaniaga, kuid väga huvitava turundusliku ja suhtekorraldusliku projektiga, mille tulemusena pandi alus kogu Tallinna taksoturu jäädavale muutumisele.
Henrik Raave
  • Henrik Raave
Hea toode turundab ennast ise. Taxify puhul on kõige olulisem turunduskanal soovitus. On vaja, et inimesed saaksid auto alati, kiirestija soodsaima hinnaga. Globaalne konkurents sel turul on ülitihe ja tootearendus peab olema kiire: mobiilimakse, äpisisene kaardimakse, soovituskoodid, ETA ehk eeldatava saabumisaja jagamine. Sõita peab saama taksode, rendiautode ja sõidujagajatega ehk siis kõigega, mis linnas liigub. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele