Ainult tellijatele
Autor: Silja Oja • 26. veebruar 2016
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Case study: Taxify revolutsioon 2015 - sõidujagamine

Henrik Raave

Lugu sellest, kuidas tihedas konkurentsis saab taksoäpist Taxify poole aastaga Eesti suurim sõidujagamisteenuse pakkuja. Tegemist ei ole kindlasti klassikalise kampaaniaga, kuid väga huvitava turundusliku ja suhtekorraldusliku projektiga, mille tulemusena pandi alus kogu Tallinna taksoturu jäädavale muutumisele.

Hea toode turundab ennast ise. Taxify puhul on kõige olulisem turunduskanal soovitus. On vaja, et inimesed saaksid auto alati, kiirestija soodsaima hinnaga. Globaalne konkurents sel turul on ülitihe ja tootearendus peab olema kiire: mobiilimakse, äpisisene kaardimakse, soovituskoodid, ETA ehk eeldatava saabumisaja jagamine. Sõita peab saama taksode, rendiautode ja sõidujagajatega ehk siis kõigega, mis linnas liigub. 

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700