Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Paar tõsiasja maailma parimast tervishoiukommunikatsioonist
Ära söö soolast toitu! Ära tee suitsu, muidu sured ära! Käsi püsti, kellele sellised “elumuutvad” sloganid mõjusid. Ei ühtegi kätt?
Arvata oli. Ja just sellepärast - kuidas tegelikult inimeste tervisekäitumist parandada - algatati kaks suve tagasi Lions Health festival. Lions Health'i eesmärgiks on edendada loovust meditsiini- ja tervishoiukommunikatsioonis. Uurida loovuse mõtet, funktsiooni ja väärtust valdkonnas, mis on teadus- ja tõestuspõhine ning ülimalt reglementeeritud.
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.