8 veebruar 2016
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Sisuturundus Eesti moodi ehk mis on content marketing ja mis native advertising

Karola Karlson  

Eesti meediaväljaanded kasutavad sisuturunduse terminit tihti valesti. Seetõttu võttis Karola Karlson ette ja kirjutas selgitava artikli, mis aitab teemat mõista kõigil eesti turundajatel. Mis suunas areneb eesti väljaannete pakutav sisuturunduse-nimeline reklaamteenus ning miks pole content marketing ehk sisuturundus õige termin seda nähtust tähistamaks.

Veetes aega Postimehe või Delfi kodulehel oled kahtlemata märganud rubriiki Sisuturundus. Hiljuti võis näha Elisa tellitud artiklit ka Postimehe paberväljaandes, terve lehekülje ulatuses (Postimees 29.01, “Tahvelarvutit valides tuleb tõsiselt mõelda vajadustele”). Sealjuures oli kasutatud ülejäänud ajalehest erinevat kujundust ning lehekülje ülaäärde märgitud rubriigi nimi: Sisuturundus.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com