Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Sisuturundus Eesti moodi ehk mis on content marketing ja mis native advertising
Karola Karlson
Eesti meediaväljaanded kasutavad sisuturunduse terminit tihti valesti. Seetõttu võttis Karola Karlson ette ja kirjutas selgitava artikli, mis aitab teemat mõista kõigil eesti turundajatel. Mis suunas areneb eesti väljaannete pakutav sisuturunduse-nimeline reklaamteenus ning miks pole content marketing ehk sisuturundus õige termin seda nähtust tähistamaks.
Veetes aega Postimehe või Delfi kodulehel oled kahtlemata märganud rubriiki Sisuturundus. Hiljuti võis näha Elisa tellitud artiklit ka Postimehe paberväljaandes, terve lehekülje ulatuses (Postimees 29.01, “Tahvelarvutit valides tuleb tõsiselt mõelda vajadustele”). Sealjuures oli kasutatud ülejäänud ajalehest erinevat kujundust ning lehekülje ülaäärde märgitud rubriigi nimi: Sisuturundus.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.