12. jaanuar 2016
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Kuidas küll jõuaks kõik läbi lugeda ja meelde jätta?

Foto: Shutterstock

Inimese loomulik olek ei ole keskendunud olek, sest me ei suuda koguaeg pingutada. Uuringud näitavad, et keskmiselt vaid 20 protsenti ärkveloleku ajast oleme me keskendunud olekus. Mälutreener Tauri Tallermaa annab lihtsa soovituse: sea endale ajaline piirang, millal peab asi olema läbi loetud. Vaimne võimekus suureneb siis, kui ajaga on kitsas käes.

Tõenäoliselt meil kõigil on riiulil vähemalt üks raamat, mille oleme emotsiooni ajel ostnud lootuses, et jõuaks selle kiirelt läbi lugeda ja sealt saadavad head ideed kohe kasutusele võtta. Ja siis tuleb teine raamat ja kolmaski ning virn aina kasvab ja lootus kaob. Hea kolleeg Raimo Ülavere mainis ühes oma blogis hästi, et kui inimesel jääb midagi tegemata, siis ei ole mitte põhjuseks see, et aega pole, vaid järelikult on midagi tähtsamat teha. Aga tahaks ju ikka raamatuid lugeda! Mida siis teistmoodi peaks tegema?

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com