• 12.01.16, 12:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas küll jõuaks kõik läbi lugeda ja meelde jätta?

Inimese loomulik olek ei ole keskendunud olek, sest me ei suuda koguaeg pingutada. Uuringud näitavad, et keskmiselt vaid 20 protsenti ärkveloleku ajast oleme me keskendunud olekus. Mälutreener Tauri Tallermaa annab lihtsa soovituse: sea endale ajaline piirang, millal peab asi olema läbi loetud. Vaimne võimekus suureneb siis, kui ajaga on kitsas käes.
Kuidas küll jõuaks kõik läbi lugeda ja meelde jätta?
  • Foto: Shutterstock
Tõenäoliselt meil kõigil on riiulil vähemalt üks raamat, mille oleme emotsiooni ajel ostnud lootuses, et jõuaks selle kiirelt läbi lugeda ja sealt saadavad head ideed kohe kasutusele võtta. Ja siis tuleb teine raamat ja kolmaski ning virn aina kasvab ja lootus kaob. Hea kolleeg Raimo Ülavere mainis ühes oma blogis hästi, et kui inimesel jääb midagi tegemata, siis ei ole mitte põhjuseks see, et aega pole, vaid järelikult on midagi tähtsamat teha. Aga tahaks ju ikka raamatuid lugeda! Mida siis teistmoodi peaks tegema?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele