• 12.01.16, 12:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas küll jõuaks kõik läbi lugeda ja meelde jätta?

Inimese loomulik olek ei ole keskendunud olek, sest me ei suuda koguaeg pingutada. Uuringud näitavad, et keskmiselt vaid 20 protsenti ärkveloleku ajast oleme me keskendunud olekus. Mälutreener Tauri Tallermaa annab lihtsa soovituse: sea endale ajaline piirang, millal peab asi olema läbi loetud. Vaimne võimekus suureneb siis, kui ajaga on kitsas käes.
Kuidas küll jõuaks kõik läbi lugeda ja meelde jätta?
  • Foto: Shutterstock
Tõenäoliselt meil kõigil on riiulil vähemalt üks raamat, mille oleme emotsiooni ajel ostnud lootuses, et jõuaks selle kiirelt läbi lugeda ja sealt saadavad head ideed kohe kasutusele võtta. Ja siis tuleb teine raamat ja kolmaski ning virn aina kasvab ja lootus kaob. Hea kolleeg Raimo Ülavere mainis ühes oma blogis hästi, et kui inimesel jääb midagi tegemata, siis ei ole mitte põhjuseks see, et aega pole, vaid järelikult on midagi tähtsamat teha. Aga tahaks ju ikka raamatuid lugeda! Mida siis teistmoodi peaks tegema?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele