• 11.11.15, 13:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case study: SWÄRK. 10 õppetundi kliendile ja 4 agentuurile.

Õppetunnid kliendile ja agentuurile digiturunduse aastakonverentsil Best Internet 2015 põhjalikult luubi all olnud SWÄRKi kampaaniast. Kokkuvõtte koostas WSI Online’i tegevjuht Kristjan-Paul Raude. "Klient ja toode olid põnevad, kuid projekti kulgemine ning lõplikud tulemused ei vastanud mu esialgsetele ootustele," ütleb ta.
SWÄRK tiim
  • SWÄRK tiim
Sel suvel helistas mulle Hando Sinisalu Best Marketingist ja küsis, kas soovime osaleda turunduslikus eksperimendis. Eksperiment pidi ettekandmisele tulema ka sügisel toimuval Best Interneti konverentsil. Võtsime tiimiga aja mõtlemiseks ja otsustasime kaasa lüüa. Projekti oli kaasatud lisaks WSI-le veel 2 tublit digiagentuuri – Lavii ja Goal.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele