Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Case study: SWÄRK. 10 õppetundi kliendile ja 4 agentuurile.
SWÄRK tiim
Õppetunnid kliendile ja agentuurile digiturunduse aastakonverentsil Best Internet 2015 põhjalikult luubi all olnud SWÄRKi kampaaniast. Kokkuvõtte koostas WSI Online’i tegevjuht Kristjan-Paul Raude. "Klient ja toode olid põnevad, kuid projekti kulgemine ning lõplikud tulemused ei vastanud mu esialgsetele ootustele," ütleb ta.
Sel suvel helistas mulle Hando Sinisalu Best Marketingist ja küsis, kas soovime osaleda turunduslikus eksperimendis. Eksperiment pidi ettekandmisele tulema ka sügisel toimuval Best Interneti konverentsil. Võtsime tiimiga aja mõtlemiseks ja otsustasime kaasa lüüa. Projekti oli kaasatud lisaks WSI-le veel 2 tublit digiagentuuri – Lavii ja Goal.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]