11 november 2015
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Case study: SWÄRK. 10 õppetundi kliendile ja 4 agentuurile.

SWÄRK tiim  

Õppetunnid kliendile ja agentuurile digiturunduse aastakonverentsil Best Internet 2015 põhjalikult luubi all olnud SWÄRKi kampaaniast. Kokkuvõtte koostas WSI Online’i tegevjuht Kristjan-Paul Raude. "Klient ja toode olid põnevad, kuid projekti kulgemine ning lõplikud tulemused ei vastanud mu esialgsetele ootustele," ütleb ta.

Sel suvel helistas mulle Hando Sinisalu Best Marketingist ja küsis, kas soovime osaleda turunduslikus eksperimendis. Eksperiment pidi ettekandmisele tulema ka sügisel toimuval Best Interneti konverentsil. Võtsime tiimiga aja mõtlemiseks ja otsustasime kaasa lüüa. Projekti oli kaasatud lisaks WSI-le veel 2 tublit digiagentuuri – Lavii ja Goal.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com