Hando Sinisalu • 21. oktoober 2015
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Väide, et alkoholireklaam ei tööta, on reklaamitööstusele solvav

Viinalett Kristiine Prismas  Foto: Julia-Maria Linna

"Palun lõpetame häma ja räägime asjadest ausalt. Reklaam (sh ka alkoholireklaam) on tulemuslik ja suurendab tarbimist," pöördub Best Marketing Internationali juht Hando Sinisalu avalikkuse poole.

Eestis on kümneid tuhandeid inimesi, kelle igapäevatöö on seotud turunduse ja reklaamiga. Nende töö lõppeesmärk on panna tarbijad teatud tooteid eelistama ja ostma.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com