Autor: Hando Sinisalu • 21. oktoober 2015
Ainult tellijatele

Väide, et alkoholireklaam ei tööta, on reklaamitööstusele solvav

Viinalett Kristiine Prismas
Autor: Julia-Maria Linna

"Palun lõpetame häma ja räägime asjadest ausalt. Reklaam (sh ka alkoholireklaam) on tulemuslik ja suurendab tarbimist," pöördub Best Marketing Internationali juht Hando Sinisalu avalikkuse poole.

Eestis on kümneid tuhandeid inimesi, kelle igapäevatöö on seotud turunduse ja reklaamiga. Nende töö lõppeesmärk on panna tarbijad teatud tooteid eelistama ja ostma.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

Vormista püsimaksega tellimus kohe ja saad:

  • Ligipääsu kõigile võtmega lugudele
  • Ligipääsu edukate kampaaniate case-study’dele
  • Ligipääsu raadiosaadete ja ürituste ettekannete kokkuvõtetele
  • Ligipääsu turunduse TOPi andmetele ja intervjuudele
  • Ligipääsu bestmarketing.ee arhiivile
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: 51 44 884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700