Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
E-residentsus kui riiklik start-up: kommunikatsioon hakkab tööle, kui tegu on õige
Eestis on kümneid lugusid, mis on portfellis olemas ning mis alles ootavad maailmale rääkimist. Kus peaksid omavahel kokku saama insener ja kommunikatsioonijuht, et sünergias saaks alguse innovaatiline teenus või toode? Kui pole tegu, pole ka lugu.
Taavi Kotka Foto: Eiko Kink, Äripäev
Kommunikatsiooniajakirja Kaja mõttekojas astub 4. novembril üles Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi side ja riigi infosüsteemide asekantsler Taavi Kotka, kes räägib e-residentsusest kui riiklikust start-up’ist ja selle kommunikatsioonist.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.