• 29.09.15, 13:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reval Denim Guild - sotsiaalmeedia sisuloome kõrgeim pilotaaž

Milline Eesti bränd kasutab sotsiaalmeedia pakutavaid võimalusi kõige efektiivsemalt? Kelle postitused kaasavad kõige rohkem inimesi? Millise brändi loodud sisu tõmbab tähelepanu? Just neist ja teistest sarnastest sotsiaalmeediat puudutavatest küsimustest lähtus Idea Groupi sotsiaalmeedia juht Rene Rumberg oma sotsiaalmeedia ülevaadet koostades.
Reval Denim Guild
  • Reval Denim Guild
Iga ettevõte/bränd tegutseb sotsiaalmeedias oma eesmärke silmas pidades. Samas tulemusi vaadates võib teha ka üldistusi ja anda hinnanguid. Analüüsisime Eesti brändide sotsiaalmeedia tegevust ning lõime selle põhjal kolm kategooriat, alates eksklusiivsest kuni heani välja. Alljärgnevas loos esitleme näiteid, mis on heaks eeskujuks, kuidas muuta oma brändi sotsiaalmeedia kanal silmapaistvamaks ja seeläbi ka efektiivseks lisakanaliks turunduskommunikatsiooni elluviimisel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele