Milline Eesti bränd kasutab sotsiaalmeedia pakutavaid võimalusi kõige efektiivsemalt? Kelle postitused kaasavad kõige rohkem inimesi? Millise brändi loodud sisu tõmbab tähelepanu? Just neist ja teistest sarnastest sotsiaalmeediat puudutavatest küsimustest lähtus Idea Groupi sotsiaalmeedia juht Rene Rumberg oma sotsiaalmeedia ülevaadet koostades.
Iga ettevõte/bränd tegutseb sotsiaalmeedias oma eesmärke silmas pidades. Samas tulemusi vaadates võib teha ka üldistusi ja anda hinnanguid. Analüüsisime Eesti brändide sotsiaalmeedia tegevust ning lõime selle põhjal kolm kategooriat, alates eksklusiivsest kuni heani välja. Alljärgnevas loos esitleme näiteid, mis on heaks eeskujuks, kuidas muuta oma brändi sotsiaalmeedia kanal silmapaistvamaks ja seeläbi ka efektiivseks lisakanaliks turunduskommunikatsiooni elluviimisel.
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.