Milline Eesti bränd kasutab sotsiaalmeedia pakutavaid võimalusi kõige efektiivsemalt? Kelle postitused kaasavad kõige rohkem inimesi? Millise brändi loodud sisu tõmbab tähelepanu? Just neist ja teistest sarnastest sotsiaalmeediat puudutavatest küsimustest lähtus Idea Groupi sotsiaalmeedia juht Rene Rumberg oma sotsiaalmeedia ülevaadet koostades.
Iga ettevõte/bränd tegutseb sotsiaalmeedias oma eesmärke silmas pidades. Samas tulemusi vaadates võib teha ka üldistusi ja anda hinnanguid. Analüüsisime Eesti brändide sotsiaalmeedia tegevust ning lõime selle põhjal kolm kategooriat, alates eksklusiivsest kuni heani välja. Alljärgnevas loos esitleme näiteid, mis on heaks eeskujuks, kuidas muuta oma brändi sotsiaalmeedia kanal silmapaistvamaks ja seeläbi ka efektiivseks lisakanaliks turunduskommunikatsiooni elluviimisel.
Seotud lood
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.