Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Ettevõtluskonkurss kui turundusvõimalus
2014 aastal pärjati Aasta ettevõtteks Top Marine OÜ. Ettevõtte juhi Andry Prodeli sõnul ongi nende ettevõttes konkurssidel osalemine osa turundusttegevusest.
Andry Prodel Ettevõtluse Auhind 2014 auhinnagalal. Top Marine OÜ pärjati Aasta Ettevõtte tiitliga.
Foto: Raul Mee, Äripäev
Eestis toimub igal aastal kümneid ettevõtluskonkursse. Konkurents on edasiviiv jõud, mis tiivustab ettevõtteid oma tegevust efektiivsemaks muutma ja ettevõtluskonkursil osalemine annab hea võimaluse võrrelda end teiste omasugustega.
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.