• 10.09.15, 12:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti turundajaid huvitab mobiil ja sisuloome

Seoses läheneva digitaalturunduse aastakonverentsiga Best Internet (22.-23.09 Coca-Cola Plazas) küsis Best Marketing digiagentuuridelt, mida kliendid neilt küsivad ja mis töötab. Loe, mida vastasid Lauri Pildre (Idea AD), Erki Heinsaar (MBD), Kristian Lember (DUX), Patrik Kupenko (Nexd) ja Janno Siimar (Velvet).
Idea AD digijuht Lauri Pildre
  • Idea AD digijuht Lauri Pildre
Idea AD digijuht Lauri Pildre

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele