• 10.09.15, 12:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti turundajaid huvitab mobiil ja sisuloome

Seoses läheneva digitaalturunduse aastakonverentsiga Best Internet (22.-23.09 Coca-Cola Plazas) küsis Best Marketing digiagentuuridelt, mida kliendid neilt küsivad ja mis töötab. Loe, mida vastasid Lauri Pildre (Idea AD), Erki Heinsaar (MBD), Kristian Lember (DUX), Patrik Kupenko (Nexd) ja Janno Siimar (Velvet).
Idea AD digijuht Lauri Pildre
  • Idea AD digijuht Lauri Pildre
Idea AD digijuht Lauri Pildre

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele