• 23.06.15, 19:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Google tegi virtuaalse reaalsuse kõigile kättesaadavaks

Cannes Lions 2015 mobiilikategooria võitis töö nimega Google Cardboard, millega Google tegi virtuaalse reaalsuse kõigile, kel nutitelefon, kättesaadavaks.
Google Cardboard
  • Google Cardboard
Google Cardboard on Oculus Rifti taoline papist mask, mille sisse saab panna mobiiltelefoni ja vaadata virtuaalset reaalsust. Leiutis on saanud juba ka hüüdnime: "Oculus Thrift". "See on täiesti uus idee, mis võimaldab brändidel sünkroniseerida oma sisu üle erinevate platvormide ja parandada kasutajakogemust," ütles mobiilikategooria žürii esimees, FCB Brasili loovdirektor Joanna Monteiro võidutööd kommenteerides.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele