„Ma ei tea, kas nõukogude aeg tõesti keelas nii põhjalikult "kapitalistliku" mõtteviisi, et see avaldab mõju veel mitu põlvkonda? Ilmselt.“ kirjutab 15-aastase turunduse juhtimise kogemusega ettevõtja Terje Behrs.
Huvitav, mitu sajandit võtab aega eestlaste loomuliku äriturunduse elustamine, millal saab turundusest must leib, selmet olla peen välismaine kakuke? Kas see on üldse võimalik, arvestades meie äärealast positsiooni, mikroriiki? Me oleme ajalooliselt täideviijad, kopeerijad, mitte pioneerid. 90% ettevõtetest on juhitud kas väljastpoolt Eestit või selliselt, nagu oleks juhitud väljast. Või on juhitud nii, et see sobib vaid pisikesele siseturule – popsiturundus.
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.