4. veebruar 2015
Ainult tellijatele

ARVAMUS! Eesti rahvuslik turundus – popsiturundus?

„Ma ei tea, kas nõukogude aeg tõesti keelas nii põhjalikult "kapitalistliku" mõtteviisi, et see avaldab mõju veel mitu põlvkonda? Ilmselt.“ kirjutab 15-aastase turunduse juhtimise kogemusega ettevõtja Terje Behrs.

Huvitav, mitu sajandit võtab aega eestlaste loomuliku äriturunduse elustamine, millal saab turundusest must leib, selmet olla peen välismaine kakuke? Kas see on üldse võimalik, arvestades meie äärealast positsiooni, mikroriiki? Me oleme ajalooliselt täideviijad, kopeerijad, mitte pioneerid. 90% ettevõtetest on juhitud kas väljastpoolt Eestit või selliselt, nagu oleks juhitud väljast. Või on juhitud nii, et see sobib vaid pisikesele siseturule – popsiturundus.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700