Autor: Silja Oja • 2. detsember 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Fotograafia kolm põhireeglit: valeta, valeta, valeta

Eurobestil esines täna Briti fotograaf Alison Jackson, kes on kogunud maailmas tuntust kuulsuste teisikutest tehtud fotolavastustega.

Mitmeid Jacksoni fotosid on kasutatud turunduses branded contenti eesmärkidel. Need fotod on tohutu kiirusega viraalseks läinud ja massiivselt tasuta meediakajastust pälvinud, sh ajalehtede esikaantele jõudnud. Alison Jacksoni kohati tavamõistes hea maitse piire ületavad fotod tõstatavad küsimuse: kas oma silm on kuningas? Ei ole, on vastus. Mitte ühelgi alloleval pildil ei poseeri „originaal“-kuulsused, tegemist on teisikutega.

Shloer mahlajook:

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700