• 28.10.14, 12:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uuenesid Ülemiste keskuse bränd ja visuaalne identiteet

Ülemiste keskuses viidi läbi suurejooneline ümberehitus- ning laiendusprojekt. Brändiuuenduse partneriks oli disaini konsultatsioonibüroo LoveDesign. Kommenteerib LoveDesigni juht Tiia Nõmm.
Töö Ülemiste brändi ja visuaalse identiteedi uuendamisega algas 2 aastat tagasi. Brändiuuenduse partneriks oli disaini konsultatsioonibüroo LoveDesign, projekti meeskonda kuulusid spetsialistid nii Eestist kui väljastpoolt.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele