Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Uuenesid Ülemiste keskuse bränd ja visuaalne identiteet
Ülemiste keskuses viidi läbi suurejooneline ümberehitus- ning laiendusprojekt. Brändiuuenduse partneriks oli disaini konsultatsioonibüroo LoveDesign. Kommenteerib LoveDesigni juht Tiia Nõmm.
Töö Ülemiste brändi ja visuaalse identiteedi uuendamisega algas 2 aastat tagasi. Brändiuuenduse partneriks oli disaini konsultatsioonibüroo LoveDesign, projekti meeskonda kuulusid spetsialistid nii Eestist kui väljastpoolt.
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.