• 28.10.14, 12:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uuenesid Ülemiste keskuse bränd ja visuaalne identiteet

Ülemiste keskuses viidi läbi suurejooneline ümberehitus- ning laiendusprojekt. Brändiuuenduse partneriks oli disaini konsultatsioonibüroo LoveDesign. Kommenteerib LoveDesigni juht Tiia Nõmm.
Töö Ülemiste brändi ja visuaalse identiteedi uuendamisega algas 2 aastat tagasi. Brändiuuenduse partneriks oli disaini konsultatsioonibüroo LoveDesign, projekti meeskonda kuulusid spetsialistid nii Eestist kui väljastpoolt.

Seotud lood

Töökuulutused
  • 04.11.25, 10:17
Perton otsib turundus- ja müügipartnerluse juhti
Kandideerimise tähtaeg 19.11.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele