Kolmes Balti riigis tegutsev Idea Group on viimase poole aastaga oluliselt laiendanud oma kliendiportfelli, alustades koostööd Ülemiste keskuse, EAS-i, Audentese, Olerexi, Novartis Consumer Healthi ja Peachy’ga.
Idea Groupi kuulub viis agentuuri, kes tegutsevad igapäevaselt kas tihedat omavahelist koostööd tehes või eraldi enda teenuseid pakkudes. “Meil on tööprotsess üles ehitatud vastavalt iga kliendi vajadustele. Kes soovib ainult üht konkreetset teenust, selle ka saab. Aga kui klient vajab turunduskommunikatsiooni terviklahendust, pakume just seda. Täpselt sama põhimõtte järgi osaleme ka uute klientide konkurssidel,” sõnas Idea Group Eesti juht Eha Talvist.
Seotud lood
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.