Idea Groupi kuulub viis agentuuri, kes tegutsevad igapäevaselt kas tihedat omavahelist koostööd tehes või eraldi enda teenuseid pakkudes. “Meil on tööprotsess üles ehitatud vastavalt iga kliendi vajadustele. Kes soovib ainult üht konkreetset teenust, selle ka saab. Aga kui klient vajab turunduskommunikatsiooni terviklahendust, pakume just seda. Täpselt sama põhimõtte järgi osaleme ka uute klientide konkurssidel,” sõnas Idea Group Eesti juht Eha Talvist.
Viimaste kuude töömahukaima konkursi võit tuli Idea AD-le Ülemiste keskuselt, kes otsis endale partnerit oktoobris toimuvale keskuse suurele (taas)avamisele. “Kogu meie meeskonnal on tõesti hea meel anda enda professionaalne panus, et Eesti suurim kaubanduskeskus saaks tugeva avalöögi ning kliendid tunneksid ennast Ülemistes oodatuna. Paneme koos keskuse turundusjuhi Kristina Antšakiga kokku loovideid koos digilahendustega ning tulemus tõotab tulla põnev,” kommenteeris Idea AD juht Timo Hartikainen.