• 03.09.14, 10:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ülemiste keskus, EAS ja Olerex valisid koostööpartneriks Idea Groupi

Kolmes Balti riigis tegutsev Idea Group on viimase poole aastaga oluliselt laiendanud oma kliendiportfelli, alustades koostööd Ülemiste keskuse, EAS-i, Audentese, Olerexi, Novartis Consumer Healthi ja Peachy’ga.
Idea Groupi kuulub viis agentuuri, kes tegutsevad igapäevaselt kas tihedat omavahelist koostööd tehes või eraldi enda teenuseid pakkudes. “Meil on tööprotsess üles ehitatud vastavalt iga kliendi vajadustele. Kes soovib ainult üht konkreetset teenust, selle ka saab. Aga kui klient vajab turunduskommunikatsiooni terviklahendust, pakume just seda. Täpselt sama põhimõtte järgi osaleme ka uute klientide konkurssidel,” sõnas Idea Group Eesti juht Eha Talvist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele