„Pilgujälgija ja face-reader ehk emotsioonilugeja toob turunduse õppe- ja teadustöösse uue tasandi, muutes selle valdkonna veel enam atraktiivsemaks – saame siin siduda nii tootearenduse, disaini kui ka psühholoogia,“ tõdes Tartu ülikooli turunduse dotsent Andres Kuusik. „Need tehnoloogilised vidinad annavad tudengile võimaluse näha disainimaailma detaile ning mõtestada lahti erisuguseid turunduslikke võtteid, mis tõstab nii õppetöö kvaliteeti kui tagab ka parema ettevalmistuse pärast lõpetamist tööturule sisenemiseks.“
Pilgujälgija ja emotsioonilugeja abil on võimalik disainida ja analüüsida erinevaid tootepakendeid, kodulehti ning reklaame nii videos kui ka pildis. Arvuti külge kinnitatud statsionaarne seade tuvastab inimese pilgu ja jälgib pilgu liikumist pakendil, salvestades trajektoori ja erinevate pakendi detailide jälgimise aja.