• 23.06.14, 11:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pilgujälgija ja emotsioonilugeja loovad uutmoodi turundust

Tartu ülikooli turunduse õppetool soetas õppe- ja teadustöö läbiviimiseks 30 000 eurot maksnud uudse emotsioonilugeja ja pilgujälgija. Neuroturunduses kasutatava uue seadmega saab mh analüüsida ja kujundada turunduslikult mõjusaid tootedisaine ja reklaame, hinnata kodulehe kasutajamugavust jm.
„Pilgujälgija ja face-reader ehk emotsioonilugeja toob turunduse õppe- ja teadustöösse uue tasandi, muutes selle valdkonna veel enam atraktiivsemaks – saame siin siduda nii tootearenduse, disaini kui ka psühholoogia,“ tõdes Tartu ülikooli turunduse dotsent Andres Kuusik. „Need tehnoloogilised vidinad annavad tudengile võimaluse näha disainimaailma detaile ning mõtestada lahti erisuguseid turunduslikke võtteid, mis tõstab nii õppetöö kvaliteeti kui tagab ka parema ettevalmistuse pärast lõpetamist tööturule sisenemiseks.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele