Best Marketingi poolt korraldatud seminaril „Kuidas turundada seenioridele – Eesti suurimale tarbijarühmale?“ tutvustas TNS Emori uuringuekspert Kersten Jõgi eakate sihtrühma eripärasid ning tõdes, et vastupidiselt levinud arvamusele on vanusegrupi 60+ panus tarbijaturu rahakotti märkimisväärne.
Kersten Jõgi sõnul keskenduvad turundajad enamasti sihtrühmale vanuses 25-40, vahel ka 30-49, eeldades seejuures, et just selles vanusegrupis on kõige parem võimalus rahakotiraudade avamiseks. Seejuures unustatakse eakamad inimesed ja nende ostupotentsiaal sootuks. „Vaadates andmeid, selgub aga tõsiasi, et Eestis on 60+ vanusegrupi sissetulekute osakaal märkimisväärne 23% kogu elanikkonna ostujõust. Jaeturu mahtu panustab seenioride sihtrühm lausa miljard eurot aastas. Seega - kuhu seeniorid täpsemalt oma raha liigutavad, võiks paljusid turundajaid ja kaupmehi kõnetada.“
Seotud lood
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.