Kersten Jõgi sõnul keskenduvad turundajad enamasti sihtrühmale vanuses 25-40, vahel ka 30-49, eeldades seejuures, et just selles vanusegrupis on kõige parem võimalus rahakotiraudade avamiseks. Seejuures unustatakse eakamad inimesed ja nende ostupotentsiaal sootuks. „Vaadates andmeid, selgub aga tõsiasi, et Eestis on 60+ vanusegrupi sissetulekute osakaal märkimisväärne 23% kogu elanikkonna ostujõust. Jaeturu mahtu panustab seenioride sihtrühm lausa miljard eurot aastas. Seega - kuhu seeniorid täpsemalt oma raha liigutavad, võiks paljusid turundajaid ja kaupmehi kõnetada.“
Kersten Jõgi ütlust mööda on oluline ka mõista, et eakamatel elanikel ei ole niivõrd palju rahalisi kohustusi, sest näiteks liisingud ja eluasemelaenud on enamasti selleks ajaks tasutud ning lapsed majanduslikult iseseisvad. „Statistikaameti andmete põhjal on näiteks üksinda last kasvatava vanema ostujõud oluliselt väiksem kui kahekesi koos elaval 60+ vanuserühmas inimesel,“ tõi ta näite.