Ainult tellijatele
Autor: Silja Oja • 12. juuni 2014
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Emor: üle 60-aastaseid inimesi ei tasu alahinnata, nende ostujõud on arvestatav

Best Marketingi poolt korraldatud seminaril „Kuidas turundada seenioridele – Eesti suurimale tarbijarühmale?“ tutvustas TNS Emori uuringuekspert Kersten Jõgi eakate sihtrühma eripärasid ning tõdes, et vastupidiselt levinud arvamusele on vanusegrupi 60+ panus tarbijaturu rahakotti märkimisväärne.

Kersten Jõgi sõnul keskenduvad turundajad enamasti sihtrühmale vanuses 25-40, vahel ka 30-49, eeldades seejuures, et just selles vanusegrupis on kõige parem võimalus rahakotiraudade avamiseks. Seejuures unustatakse eakamad inimesed ja nende ostupotentsiaal sootuks. „Vaadates andmeid, selgub aga tõsiasi, et Eestis on 60+ vanusegrupi sissetulekute osakaal märkimisväärne 23% kogu elanikkonna ostujõust. Jaeturu mahtu panustab seenioride sihtrühm lausa miljard eurot aastas. Seega - kuhu seeniorid täpsemalt oma raha liigutavad, võiks paljusid turundajaid ja kaupmehi kõnetada.“

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700