• 10.06.14, 13:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Digitaalturunduse trendid Eestis 2014, osa II

Best Marketing uuris erinevate Eestis tegutsevate digitaalturunduse spetsialistide käest, mida nad peavad olulisemateks trendideks Eesti digitaalturunduses aastal 2014. What is hot and what is not. Kommenteerivad Paap Peterson (Gemius), Joao Rei (Idea Lab), Hendrek Kraavi (ADM) ja Kaupo Kalda (OKIA).
Käesolevas artiklitesarjas toome välja olulisemad trendid, mis leiavad pikemalt käsitlemist ka 18. - 19. septembril toimuval digitaalturunduse aastakonverentsil Best Internet 2014.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele