28. mai 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

INTERVJUU! Karl Multer: Kampaaniad on asendumas  pideva content marketingiga

"Traditsioonilise reklaaminduse osakaal SEB turunduskommunikatsioonis väga väike ja kahanevas trendis," rääkis Best Marketingile SEB Panga Balti divisjoni turundus- ja kommunikatsioonijuht Karl Multer.

Oled oma praegusel positsioonil SEB Baltimaade turundusdirektorina nüüdseks töötanud kolm ja pool aastat. Kui suured on tegelikult erinevused Eesti, Läti ja Leedu vahel?

Selle kolme ja poole aasta jooksul olen mõistnud, et erinevusi on vähem, kui me kaldume arvama. Samas olen õppinud austama neid erinevusi, mis päriselt eksisteerivad. Kui alustasime Baltikumi tiimi üles ehitamisega, kulutasime palju aega erinevuste mõistmisele. Mõistmine oli hädavajalik ka tiimisisese kommunikatsiooni toimimiseks, kuid loomulikult oli erinevuste ja sarnasuste mõistmine kriitilise tähtsusega eeldus asjakohase turunduskommunikatsiooni töö tegemiseks.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700