Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
INTERVJUU! Karl Multer: Kampaaniad on asendumas pideva content marketingiga
"Traditsioonilise reklaaminduse osakaal SEB turunduskommunikatsioonis väga väike ja kahanevas trendis," rääkis Best Marketingile SEB Panga Balti divisjoni turundus- ja kommunikatsioonijuht Karl Multer.
Oled oma praegusel positsioonil SEB Baltimaade turundusdirektorina nüüdseks töötanud kolm ja pool aastat. Kui suured on tegelikult erinevused Eesti, Läti ja Leedu vahel?
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.