27. mai 2014
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Google’i prillid, augmented reality ja näokampaania ehk ülikooli turundus Ameerika moodi

Ameerikas on kõrghariduse omandamine väga kallis, vähemalt 6000 dollarit aastas. Ligi 4500 USA kõrgkooli pingutavad selle nimel, et noored just neid oma tulevaseks ülikooliks valiksid. Kaisa-Triin Karu õppis turundust Emporia State University’s. Ta töötas ESU turundusosakonnas ja sellest, kuidas ülikooli edukalt turundada, vestles Kaisa-Triin turundusdirektori Umari Abbasiga.

Kaisa-Triin Karu õppis turundust Emporia State University’s (ESU), mis on pedagoogika alal Ameerika ülikoolide TOP 5 seas. Ta töötas ESU turundusosakonnas ja sellest, kuidas ülikooli edukalt turundada, vestles Kaisa-Triin turundusdirektori Umari Abbasiga.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com