27. mai 2014
Ainult tellijatele

Google’i prillid, augmented reality ja näokampaania ehk ülikooli turundus Ameerika moodi

Ameerikas on kõrghariduse omandamine väga kallis, vähemalt 6000 dollarit aastas. Ligi 4500 USA kõrgkooli pingutavad selle nimel, et noored just neid oma tulevaseks ülikooliks valiksid. Kaisa-Triin Karu õppis turundust Emporia State University’s. Ta töötas ESU turundusosakonnas ja sellest, kuidas ülikooli edukalt turundada, vestles Kaisa-Triin turundusdirektori Umari Abbasiga.

Kaisa-Triin Karu õppis turundust Emporia State University’s (ESU), mis on pedagoogika alal Ameerika ülikoolide TOP 5 seas. Ta töötas ESU turundusosakonnas ja sellest, kuidas ülikooli edukalt turundada, vestles Kaisa-Triin turundusdirektori Umari Abbasiga.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700