• 18.03.14, 14:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Aasta Turundustegu 2013 finaalitööde tutvustused

Aasta Turundustegu 2013 finaali pääsesid Retro FM nimevahetus, Robbie Williams – Meet Me in Tallinn, Alma Muah! koorejogurtite lansseerimine, Starman "Parim teenus", RSA Kindlustuse kampaania „Hea tegu liikluses“ ja EMT Super Kõnekaart. Grand Prix võitja selgub 27. märtsil turunduskonverntsi Password 2014 galal Saku Suurhallis.
Tutvu Aasta Turundustegu 2013 finalistidega:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele