• 18.03.14, 14:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Aasta Turundustegu 2013 finaalitööde tutvustused

Aasta Turundustegu 2013 finaali pääsesid Retro FM nimevahetus, Robbie Williams – Meet Me in Tallinn, Alma Muah! koorejogurtite lansseerimine, Starman "Parim teenus", RSA Kindlustuse kampaania „Hea tegu liikluses“ ja EMT Super Kõnekaart. Grand Prix võitja selgub 27. märtsil turunduskonverntsi Password 2014 galal Saku Suurhallis.
Tutvu Aasta Turundustegu 2013 finalistidega:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele