Kiek in de Kök Kanadas toodetud õlle etiketil. Sildi valmimise taga seisavad Eesti brändiloojad Brand Manualist.
Kanada läänerannikul British Columbia provintsis ilmus veebruari alguses poeriiulitele eestlaste jaoks märgilise tähendusega toode. Cannery mikro-pruulikojas, mis on tuntud oma eriliste käsitööõllede poolest, valmis traditsioonilise Balti porteri retsepti järgi uus tume eripruul, mida kaunistab ajalooline Tallinna maamärk - Kiek in de Kök. Sildi valmimise taga seisavad Eesti brändiloojad Brand Manualist.
Seotud lood
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“