• 13.02.14, 11:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kiika Kanada kööki!

Kiek in de Kök Kanadas toodetud õlle etiketil. Sildi valmimise taga seisavad Eesti brändiloojad Brand Manualist.
Kanada läänerannikul British Columbia provintsis ilmus veebruari alguses poeriiulitele eestlaste jaoks märgilise tähendusega toode. Cannery mikro-pruulikojas, mis on tuntud oma eriliste käsitööõllede poolest, valmis traditsioonilise Balti porteri retsepti järgi uus tume eripruul, mida kaunistab ajalooline Tallinna maamärk - Kiek in de Kök. Sildi valmimise taga seisavad Eesti brändiloojad Brand Manualist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele