• 13.02.14, 11:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kiika Kanada kööki!

Kiek in de Kök Kanadas toodetud õlle etiketil. Sildi valmimise taga seisavad Eesti brändiloojad Brand Manualist.
Kanada läänerannikul British Columbia provintsis ilmus veebruari alguses poeriiulitele eestlaste jaoks märgilise tähendusega toode. Cannery mikro-pruulikojas, mis on tuntud oma eriliste käsitööõllede poolest, valmis traditsioonilise Balti porteri retsepti järgi uus tume eripruul, mida kaunistab ajalooline Tallinna maamärk - Kiek in de Kök. Sildi valmimise taga seisavad Eesti brändiloojad Brand Manualist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele