• 22.11.13, 09:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EXPO Milano 2015 Eesti paviljoni võidutööks valiti “Gallery of ___”

EXPO Milano 2015 maailmanäituse Eesti paviljoni võidutööks valiti avatud ja dünaamiline arhitektuurilahendus “Gallery of ___”, mis valmis koostöös Kadarik Tüür Arhitektide, AKU disainibüroo ning loovmeeskonnaga
Paviljoni keskseks osaks saab olema avar ja valgusküllane hoov koos avatud väliköögiga, mida ümbritsevad puidust interaktiivsed „pesakastid“ ning energiat tootvad kiiged. Paviljoni terviklahendus on loodud keskkonnaks, kus Eesti kultuuri-, loome- ja tööstusvaldkonnad saaksid end parimal moel näidata.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele