• 22.11.13, 09:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EXPO Milano 2015 Eesti paviljoni võidutööks valiti “Gallery of ___”

EXPO Milano 2015 maailmanäituse Eesti paviljoni võidutööks valiti avatud ja dünaamiline arhitektuurilahendus “Gallery of ___”, mis valmis koostöös Kadarik Tüür Arhitektide, AKU disainibüroo ning loovmeeskonnaga
Paviljoni keskseks osaks saab olema avar ja valgusküllane hoov koos avatud väliköögiga, mida ümbritsevad puidust interaktiivsed „pesakastid“ ning energiat tootvad kiiged. Paviljoni terviklahendus on loodud keskkonnaks, kus Eesti kultuuri-, loome- ja tööstusvaldkonnad saaksid end parimal moel näidata.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele