Uuringufirma Nielsen andmetel kasvatavad turundajad jätkuvalt globaalseid reklaamikulutusi. Kõigi regioonide turunduseelarved, välja arvatud Euroopas, panustasid telereklaamikulude kasvu. Juhtiv reklaamikanal on jätkuvalt televisioon, kõige jõudsamalt kasvab aga internetireklaam.
2013. a teises kvartalis kasvasid kulutused 3,5 protsenti. Nielseni kvartaalse Global AdView Pulse raporti järgi olid 2013. a esimese poolaasta kulutused 2,8 protsenti suuremad kui 2012. aastal. Mitmed turundajad on siiski reklaamieelarvega tagasihoidlikud, ent Ladina-Ameerika turundajad eirasid jätkuvalt norme ja suurendasid sel poolaastal kulutusi 13.1 protsendi võrra (13.5 miljardi dollarini).
Seotud lood
Keskkonnahoiust ja kestlikust arengust mõjutatuna on muutunud reklaamkingituste kontseptsioon. Logotrade OÜ tegevjuht ja omanik Anti Saluneem räägib, et suuremaid muutusi on näha tootjate poolelt, kus aina enam kasutatakse looduslikke materjale ja loobutakse järk-järgult esmastest fossiilsetest allikatest saadud plastidest.