2013. a teises kvartalis kasvasid kulutused 3,5 protsenti. Nielseni kvartaalse Global AdView Pulse raporti järgi olid 2013. a esimese poolaasta kulutused 2,8 protsenti suuremad kui 2012. aastal. Mitmed turundajad on siiski reklaamieelarvega tagasihoidlikud, ent Ladina-Ameerika turundajad eirasid jätkuvalt norme ja suurendasid sel poolaastal kulutusi 13.1 protsendi võrra (13.5 miljardi dollarini).
Poolaasta reklaamikulutused kasvasid kõikides regioonides peale Euroopa, kus turundajad on eurotsooni kriisi tõttu eelarvetega ettevaatlikud ja reklaamikulutused kahanesid 6 protsendi võrra. Mujal on reklaamikulud vahepealse langusega võrreldes tõusule pööranud: Lähis-Idas ja Aafrikas on kasvunäitaja 3,9 protsenti, Põhja-Ameerikas 2,7 protsenti ja Aasia ning Vaikse ookeani piirkonnas lausa 6,4 protsenti.