• 07.11.13, 15:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Globaalsed trendid reklaamikulutustes

Uuringufirma Nielsen andmetel kasvatavad turundajad jätkuvalt globaalseid reklaamikulutusi. Kõigi regioonide turunduseelarved, välja arvatud Euroopas, panustasid telereklaamikulude kasvu. Juhtiv reklaamikanal on jätkuvalt televisioon, kõige jõudsamalt kasvab aga internetireklaam.
2013. a teises kvartalis kasvasid kulutused 3,5 protsenti. Nielseni kvartaalse Global AdView Pulse raporti järgi olid 2013. a esimese poolaasta kulutused 2,8 protsenti suuremad kui 2012. aastal. Mitmed turundajad on siiski reklaamieelarvega tagasihoidlikud, ent Ladina-Ameerika turundajad eirasid jätkuvalt norme ja suurendasid sel poolaastal kulutusi 13.1 protsendi võrra (13.5 miljardi dollarini).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele