Autor: Silja Oja • 21. oktoober 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Nullpunkt võitis Filmteractive festivalil telekanali HBO peaauhinna

Projekt Nullpunkt põhineb Margus Karu samanimelisel noorteromaanil. Loe intervjuud projekti ühe kaasautori, Idea copywriteri Tõnis Vassariga HBO peaauhinna võitmisest ja transmeediast.

Hiljuti Poolas Lódz’is toimunud rahvusvahelisel festivalil Filmteractive võitis Eesti projekt Nullpunkt Transmedia Experience maailmakuulsa telekanali HBO väljapandud peaauhinna. Üheks projekti autoriks on reklaamiagentuuri IDEA copywriter Tõnis Vassar. Küsisime Tõnise käest, mis festivali ja projektiga on tegemist ning mida täpselt tähendab mõiste „transmeedia“.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700