Silja Oja • 18. oktoober 2013
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Lühike pealkiri on enamasti tulusam

"Tasuta" ei ole ropp sõna ja veel mõned praktikad töötavate pealkirjade loomiseks e-maili turunduses.

Pealkiri mõjutab oluliselt e-kirjade avamisprotsenti. ReturnPath viis augusti alguses läbi vastavasisulise uuringu. Siinkohal avaldame Mailbow blogis ilmunud kokkuvõtte uuringu tulemusest.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com