• 18.10.13, 12:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lühike pealkiri on enamasti tulusam

"Tasuta" ei ole ropp sõna ja veel mõned praktikad töötavate pealkirjade loomiseks e-maili turunduses.
Pealkiri mõjutab oluliselt e-kirjade avamisprotsenti. ReturnPath viis augusti alguses läbi vastavasisulise uuringu. Siinkohal avaldame Mailbow blogis ilmunud kokkuvõtte uuringu tulemusest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele