Autor: Silja Oja • 16. september 2013
Ainult tellijatele

WSI: internetiturundus Eestis on hädas teadmatusega

"Paljud Eesti ettevõtted on seni arvamusel, et internetiturundus piirdubki bännerreklaamidega ja e-kirja masspostituse kampaaniatega," kirjutab Jaanika Kivilo WSI Online'ist.

Esimene bännerreklaam ilmus 19 aastat tagasi, andes olulise tõuke internetiturunduse arengusse. Lühikese ajaga on internet teinud läbi tormilised muutused, mis on ühtlasi selle suurim eelis ja vaenlane. Enamik ettevõtjaid on kuulnud midagi internetiturundusest, kuid ei oska täpselt piiritleda internetiturunduse vahendeid ja võimalusi. Paljud ettevõtted on seni arvamusel, et internetiturundus piirdubki bännerreklaamidega ja e-kirja masspostituse kampaaniatega. Tavalisel ettevõttel, kelle põhiliseks reklaamikanaliks ei ole internetiturundus, on raske jälgida uusi turundusvõimalusi ja trende, mida internet pakub. See on ühtlasi üks peamisi põhjusi, miks ettevõtetel puudub internetiturunduse strateegia ega osata internetiturunduse võimalusi oma äris ära kasutada.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700