EAS koostöös Eesti Arhitektide Liiduga kuulutas välja idee-, arhitektuuri- ja sisekujunduskonkursi Eesti paviljoni rajamiseks Itaalias toimuval EXPO Milano 2015 maailmanäitusel. Osaleda saavad arhitektuuri, reklaami ja loometegevusega seotud ettevõtted, tähtaeg on 31. oktoober.
„Milano ja Lombardia piirkond, kus toimub maailmanäitus, on Euroopa üks neljast suuremast majandusmootorist. Meie paviljoni eesmärk on lisaks üldisele ja kultuurilisele tutvustamisele tuua Eestisse rohkem turiste, anda võimalusi Eesti eksportijatele müüa rohkem oma kaupu ja teenuseid ning ärgitada välisinvestoreid looma Eestisse kõrge lisandväärtusega töökohti,“ selgitas EASi juhatuse liige Martin Hirvoja. „Eesti paviljoni idee- ja arhitektuuriline lahendus peaks olema inspireeritud Eesti kultuurist, teadusest, majanduslikest saavutustest ning väljendama kõike seda, mis on Eestis unikaalset ning mis kõnetaks Itaalia kohalikke elanikke ja maailma üldsust,“ toonitas Hirvoja.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.