• 29.08.13, 11:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Algab EXPO Milano 2015 Eesti paviljoni arhitektuurikonkurss

EAS koostöös Eesti Arhitektide Liiduga kuulutas välja idee-, arhitektuuri- ja sisekujunduskonkursi Eesti paviljoni rajamiseks Itaalias toimuval EXPO Milano 2015 maailmanäitusel. Osaleda saavad arhitektuuri, reklaami ja loometegevusega seotud ettevõtted, tähtaeg on 31. oktoober.
„Milano ja Lombardia piirkond, kus toimub maailmanäitus, on Euroopa üks neljast suuremast majandusmootorist. Meie paviljoni eesmärk on lisaks üldisele ja kultuurilisele tutvustamisele tuua Eestisse rohkem turiste, anda võimalusi Eesti eksportijatele müüa rohkem oma kaupu ja teenuseid ning ärgitada välisinvestoreid looma Eestisse kõrge lisandväärtusega töökohti,“ selgitas EASi juhatuse liige Martin Hirvoja. „Eesti paviljoni idee- ja arhitektuuriline lahendus peaks olema inspireeritud Eesti kultuurist, teadusest, majanduslikest saavutustest ning väljendama kõike seda, mis on Eestis unikaalset ning mis kõnetaks Itaalia kohalikke elanikke ja maailma üldsust,“ toonitas Hirvoja. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele