Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Magnus Lužkov: "Reklaamikonkurss ei peagi olema Tartu lastemaraton"
"Reklaamikonkurss ei peagi olema Tartu lastemaraton, et sõidad läbi ja saad kindlalt pehme mänguasja kätte. Selle aasta võitjad võivad tõesti uhkust tunda - seekordne medal ei ole šerifi märk, mida kõik endale Balti jaama R-kioskist osta võivad," ütleb Kuldmuna 2013 Print/OD/Kampaania/noored/ambient žürii esimees, reklaamiagentuuri Optimist juht Magnus Lužkov.
Nüüd ma saan aru, miks parimate tööde nimekirja shortlistiks nimetatakse. See võibki väga short tulla ja sellele on täiesti loogiline põhjendus. Kui žürii koosneb iga päev maailma tippreklaami ja -disaini jälgivatest/tarbivatest inimestest, siis ei hakata töid võrdlema mitte niivõrd omavahel, vaid asetatakse nad mõtteis globaalsesse konkurentsi. Jah, see on nii mõneski mõttes ebaõiglane, aga arenguperspektiivi mõttes aus. Reklaamikonkurss ei peagi olema Tartu lastemaraton, et sõidad läbi ja saad kindlalt pehme mänguasja kätte. Selle aasta võitjad võivad tõesti uhkust tunda - seekordne medal ei ole šerifi märk, mida kõik endale Balti jaama R-kioskist osta võivad.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]