Autor: Silja Oja • 17. aprill 2013
Ainult tellijatele

Magnus Lužkov: "Reklaamikonkurss ei peagi olema Tartu lastemaraton"

"Reklaamikonkurss ei peagi olema Tartu lastemaraton, et sõidad läbi ja saad kindlalt pehme mänguasja kätte. Selle aasta võitjad võivad tõesti uhkust tunda - seekordne medal ei ole šerifi märk, mida kõik endale Balti jaama R-kioskist osta võivad," ütleb Kuldmuna 2013 Print/OD/Kampaania/noored/ambient žürii esimees, reklaamiagentuuri Optimist juht Magnus Lužkov.

Nüüd ma saan aru, miks parimate tööde nimekirja shortlistiks nimetatakse. See võibki väga short tulla ja sellele on täiesti loogiline põhjendus. Kui žürii koosneb iga päev maailma tippreklaami ja -disaini jälgivatest/tarbivatest inimestest, siis ei hakata töid võrdlema mitte niivõrd omavahel, vaid asetatakse nad mõtteis globaalsesse konkurentsi. Jah, see on nii mõneski mõttes ebaõiglane, aga arenguperspektiivi mõttes aus. Reklaamikonkurss ei peagi olema Tartu lastemaraton, et sõidad läbi ja saad kindlalt pehme mänguasja kätte. Selle aasta võitjad võivad tõesti uhkust tunda - seekordne medal ei ole šerifi märk, mida kõik endale Balti jaama R-kioskist osta võivad.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700