Eesti suurima õlletootja tegevus sotsiaalmeedias tõi personaliosakonnale 600 hooajalisest tööst huvitatud inimest, kellest tööle võetakse 40 pakendajat, tõstukijuhti ja komplekteerijat.
Saku Õlletehas on olnud aktiivne Facebooki kasutaja alates eelmise aasta kevadest. Koostöös sotsiaalmeedia agentuuriga Pingpong Marketing loodi Facebooki rakendus, mille abil saavad huvilised Saku Õlletehasesse tööle kandideerida. Veebruaris käivitati hooajatöötajate kampaania, mille tulemusel tehti Eesti sotsiaalmeedia värbamiskampaaniate rekord.
Seotud lood
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.