Saku Õlletehas on olnud aktiivne Facebooki kasutaja alates eelmise aasta kevadest. Koostöös sotsiaalmeedia agentuuriga Pingpong Marketing loodi Facebooki rakendus, mille abil saavad huvilised Saku Õlletehasesse tööle kandideerida. Veebruaris käivitati hooajatöötajate kampaania, mille tulemusel tehti Eesti sotsiaalmeedia värbamiskampaaniate rekord.
“Meie ootused said kiiresti täidetud ja ületatudki – ühendust võttis ligi kuussada tööhuvilist. Peibutusi väljaloositavate auhindade või muu sotsiaalmeedias levinud võtete näol me ei kasutanud. Käivitavaks jõuks oli inimeste soov jagada Facebookis oma tööd otsivatele sõpradele infot, et Saku otsib suvehooajaks lisatööjõudu,” ütles Saku Õlletehase kommunikatsioonijuht Kristiina Tamberg.