• 21.02.13, 15:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Teo Hären: Raamatupidajad on tihti loovamad kui turundajad

"See on üks suurimaid probleeme tänapäeval, et turundajad ja tootearendajad peavad ennast kõige loomingulisemateks inimesteks organisatsioonis ega mõtle sellele, kuidas oma loovust veelgi edasi arendada. Seevastu näiteks finantsinimesed ja raamatupidajad võtavad loovust üha tõsisemalt. Nad näevad iseennast loominguliste töötajatena ning mõistavad, et loovuse abil on võimalik teha asju paremini," leiab Rootsi ettevõtja ja koolitaja ning Password 2013 esineja Teo Hären, kelle kireks on kõik, mis puudutab inspiratsiooni ja loovust. Loe intervjuud!
Teo Häreni kireks on kõik, mis puudutab inspiratsiooni ja loovust. 2006.a nimetati ta Rootsi üheks kõige inspireerivamaks inimeseks ja 2007.a Aasta Esinejaks Rootsis. Ta esineb Rootsis ja mujal maailmas üle 150 korra aastas ning on ka Rootsi Leiutajate Assotsiatsiooni liige, kus ta on hinnanud rohkem kui 30 000-t erinevat ideed ja leiutist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele