21. veebruar 2013
Ainult tellijatele

Teo Hären: Raamatupidajad on tihti loovamad kui turundajad

"See on üks suurimaid probleeme tänapäeval, et turundajad ja tootearendajad peavad ennast kõige loomingulisemateks inimesteks organisatsioonis ega mõtle sellele, kuidas oma loovust veelgi edasi arendada. Seevastu näiteks finantsinimesed ja raamatupidajad võtavad loovust üha tõsisemalt. Nad näevad iseennast loominguliste töötajatena ning mõistavad, et loovuse abil on võimalik teha asju paremini," leiab Rootsi ettevõtja ja koolitaja ning Password 2013 esineja Teo Hären, kelle kireks on kõik, mis puudutab inspiratsiooni ja loovust. Loe intervjuud!

Teo Häreni kireks on kõik, mis puudutab inspiratsiooni ja loovust. 2006.a nimetati ta Rootsi üheks kõige inspireerivamaks inimeseks ja 2007.a Aasta Esinejaks Rootsis. Ta esineb Rootsis ja mujal maailmas üle 150 korra aastas ning on ka Rootsi Leiutajate Assotsiatsiooni liige, kus ta on hinnanud rohkem kui 30 000-t erinevat ideed ja leiutist.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700