• 21.02.13, 15:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Teo Hären: Raamatupidajad on tihti loovamad kui turundajad

"See on üks suurimaid probleeme tänapäeval, et turundajad ja tootearendajad peavad ennast kõige loomingulisemateks inimesteks organisatsioonis ega mõtle sellele, kuidas oma loovust veelgi edasi arendada. Seevastu näiteks finantsinimesed ja raamatupidajad võtavad loovust üha tõsisemalt. Nad näevad iseennast loominguliste töötajatena ning mõistavad, et loovuse abil on võimalik teha asju paremini," leiab Rootsi ettevõtja ja koolitaja ning Password 2013 esineja Teo Hären, kelle kireks on kõik, mis puudutab inspiratsiooni ja loovust. Loe intervjuud!
Teo Häreni kireks on kõik, mis puudutab inspiratsiooni ja loovust. 2006.a nimetati ta Rootsi üheks kõige inspireerivamaks inimeseks ja 2007.a Aasta Esinejaks Rootsis. Ta esineb Rootsis ja mujal maailmas üle 150 korra aastas ning on ka Rootsi Leiutajate Assotsiatsiooni liige, kus ta on hinnanud rohkem kui 30 000-t erinevat ideed ja leiutist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele