11. oktoober 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuidas Eesti reklaam ootamatult USA ja Jaapani telekanalitesse jõudis

Kuu tagasi tuli Imagine'i juurde klient, kelle sooviks oli üpris tagasihoidliku eelarve juures lansseerida Eesti turul oma toode QSurf - seade, mis muudab kõige tavalisema teleri nutiteleriks ehk võimaldab otse telepurgis surfata internetis. Imagine'i loovjuht Tarmo Sikk räägib, kuidas QSurfi klipp YouTube'is ligi 300 000 vaatamist kogus.

Õnneks oldi üsna julged ning nõustuti eksperimenteerima alternatiivmeediaga. Pärast mitmete võimalike lähenemiste kaalumist, otsustasime meisterdada pooltõetruu video ning laadida see üles YouTube'i.

Seadsime eesmärgiks koguda vähemasti 100 000 vaatamist. Seda numbrit pidasime ühest küljest realistlikuks (nii mõnigi kodumaine klipp on selle piiri ületanud), kuid teisalt ka ambitsioonikaks (enamik viraalklippe ei ole siiski loodud kommertseesmärkidel).

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700