Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kuidas Eesti reklaam ootamatult USA ja Jaapani telekanalitesse jõudis
Kuu tagasi tuli Imagine'i juurde klient, kelle sooviks oli üpris tagasihoidliku eelarve juures lansseerida Eesti turul oma toode QSurf - seade, mis muudab kõige tavalisema teleri nutiteleriks ehk võimaldab otse telepurgis surfata internetis. Imagine'i loovjuht Tarmo Sikk räägib, kuidas QSurfi klipp YouTube'is ligi 300 000 vaatamist kogus.
Õnneks oldi üsna julged ning nõustuti eksperimenteerima alternatiivmeediaga. Pärast mitmete võimalike lähenemiste kaalumist, otsustasime meisterdada pooltõetruu video ning laadida see üles YouTube'i.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]