• 17.09.12, 13:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ole Google’i esilehel või sind ei ole olemas

Kõige populaarsem otsingumootor Eestis on Google, omades 90% otsingumahust. Suure otsingumahu tõttu on positsioon Google’i otsingumootoris kriitilise tähtsusega, vastasel juhul suunduvad kliendid konkurendi lehele, mis on otsingutulemustes paremini leitav, kirjutab WSI Online'i partner Kristjan-Paul Raude.
Kõige populaarsem otsingumootor Eestis on Google, omades 90% otsingumahust. Suure otsingumahu tõttu on positsioon Google’i otsingumootoris kriitilise tähtsusega, vastasel juhul suunduvad kliendid konkurendi lehele, mis on otsingutulemustes paremini leitav.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele