17. september 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Ole Google’i esilehel või sind ei ole olemas

Kõige populaarsem otsingumootor Eestis on Google, omades 90% otsingumahust. Suure otsingumahu tõttu on positsioon Google’i otsingumootoris kriitilise tähtsusega, vastasel juhul suunduvad kliendid konkurendi lehele, mis on otsingutulemustes paremini leitav, kirjutab WSI Online'i partner Kristjan-Paul Raude.

Kõige populaarsem otsingumootor Eestis on Google, omades 90% otsingumahust. Suure otsingumahu tõttu on positsioon Google’i otsingumootoris kriitilise tähtsusega, vastasel juhul suunduvad kliendid konkurendi lehele, mis on otsingutulemustes paremini leitav.

Miks on oluline olla Google’i esilehel?

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700