• 17.09.12, 13:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ole Google’i esilehel või sind ei ole olemas

Kõige populaarsem otsingumootor Eestis on Google, omades 90% otsingumahust. Suure otsingumahu tõttu on positsioon Google’i otsingumootoris kriitilise tähtsusega, vastasel juhul suunduvad kliendid konkurendi lehele, mis on otsingutulemustes paremini leitav, kirjutab WSI Online'i partner Kristjan-Paul Raude.
Kõige populaarsem otsingumootor Eestis on Google, omades 90% otsingumahust. Suure otsingumahu tõttu on positsioon Google’i otsingumootoris kriitilise tähtsusega, vastasel juhul suunduvad kliendid konkurendi lehele, mis on otsingutulemustes paremini leitav.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele