• 05.09.12, 14:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Cannes Cyber Lions Grand Prix võitja esineb Best Internetil

Tänavusel Cannes Lions festivalil võitis Rootsi agentuur Volontaire kaks hõbelõvi ja Grand Prix Rootsi turismiametile loodud kampaania "Curators of Sweden" eest. Tegemist on revolutsioonilise sotsiaalmeedia kampaaniaga: Rootsi turismiamet andis Rootsi ametliku Twitteri konto kasutamiseks tavalistele kodanikele. Volontaire'i PR strateeg Viktor Bolin oli nõus tulema ja 20. septembril Best Internetil Eesti turundajatega selle suurepärase kampaania telgitaguseid jagama.  
Tegemist on revolutsioonilise sotsiaalmeedia kampaaniaga: Rootsi turismiamet andis Rootsi ametliku Twitteri konto kasutamiseks tavalistele kodanikele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele