5. september 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Cannes Cyber Lions Grand Prix võitja esineb Best Internetil

Tänavusel Cannes Lions festivalil võitis Rootsi agentuur Volontaire kaks hõbelõvi ja Grand Prix Rootsi turismiametile loodud kampaania "Curators of Sweden" eest. Tegemist on revolutsioonilise sotsiaalmeedia kampaaniaga: Rootsi turismiamet andis Rootsi ametliku Twitteri konto kasutamiseks tavalistele kodanikele. Volontaire'i PR strateeg Viktor Bolin oli nõus tulema ja 20. septembril Best Internetil Eesti turundajatega selle suurepärase kampaania telgitaguseid jagama.  

Tegemist on revolutsioonilise sotsiaalmeedia kampaaniaga: Rootsi turismiamet andis Rootsi ametliku Twitteri konto kasutamiseks tavalistele kodanikele.

Volontaire'i PR strateeg Viktor Bolin oli nõus tulema ja 20. septembril Best Internetil Eesti turundajatega selle suurepärase kampaania telgitaguseid jagama. Lisaks sellele kampaaniale räägib Viktor ka sellest, mida huvitavat on Volontaire mõelnud välja oma teiste klientide - Björn Borgi, Sony Ericssoni ja Nestle jaoks. 

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700