5. september 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Cannes Cyber Lions Grand Prix võitja esineb Best Internetil

Tänavusel Cannes Lions festivalil võitis Rootsi agentuur Volontaire kaks hõbelõvi ja Grand Prix Rootsi turismiametile loodud kampaania "Curators of Sweden" eest. Tegemist on revolutsioonilise sotsiaalmeedia kampaaniaga: Rootsi turismiamet andis Rootsi ametliku Twitteri konto kasutamiseks tavalistele kodanikele. Volontaire'i PR strateeg Viktor Bolin oli nõus tulema ja 20. septembril Best Internetil Eesti turundajatega selle suurepärase kampaania telgitaguseid jagama.  

Tegemist on revolutsioonilise sotsiaalmeedia kampaaniaga: Rootsi turismiamet andis Rootsi ametliku Twitteri konto kasutamiseks tavalistele kodanikele.

Volontaire'i PR strateeg Viktor Bolin oli nõus tulema ja 20. septembril Best Internetil Eesti turundajatega selle suurepärase kampaania telgitaguseid jagama. Lisaks sellele kampaaniale räägib Viktor ka sellest, mida huvitavat on Volontaire mõelnud välja oma teiste klientide - Björn Borgi, Sony Ericssoni ja Nestle jaoks. 

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700