Autor: Silja Oja • 21. juuni 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Sel nädalal Cannes Lions 2012
17. - 23. juunini toimub Prantsusmaal Cannes Lions rahvusvaheline reklaamifestival. Paljude kategooriate võitjad on juba selgunud. Näiteks disainikategooria Grand Prix läks vaimustavalt innovaatlise töö eest "The Solar Annual Report 2011" Saksa reklaamiagentuurile Serviceplan Munich.
The Solar Annual Report 2011 on päikeseenergiat tootva firma Austria Solar aastaraamat, mille lehtedele trükitud tekst muutub nähtavaks ainult päikesevalguse käes:
http://www.youtube.com/watch?v=0vvSxd3KHXU