Post24 sai tänu edukale tarbijamängule 3 nädalaga Facebookis üle 40 000 sõbra, kes teavad nüüd uue põlvkonna pakiautomaatide kasutamisvõimalusest. Post24 kampaania "Suur kingijaht" on Goal Marketingile teada olevalt Eesti kõige edukam Facebooki kampaania.
Kampaania eesmärk oli teadvustada inimestele, et kiired ja mugavad Post24 pakiautomaadid on olemas ja lisada kindlustunnet kataloogikaubamajadest või veebipoodidest tellimisel valida just see soodne viis kauba kättetoimetamiseks. Mäng oli üles ehitatud nii, et võimalikult suur hulk kataloogikaubamajade kasutajatest saaksid Post24-st teada ning kõik võitjad prooviksid pakiautomaatide teenuse reaalselt järele.
Seotud lood
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.