Ainult tellijatele
Autor: Silja Oja • 27. oktoober 2011
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Efektiivse sündmuse korraldamine ei sõltu eelarve suurusest, vaid oskusest sõnastada oma vajadused

Best Marketingile andis intervjuu üritusturundusagentuuri Royal Service juht Priit Mikk, kes räägib üritusturunduse trendidest Eestis ja mujal maailmas.

Royal Service'i produtsendid Priit Mikk, Kristel Kask ja Antti Sõber Üritusturunduse valdkond kuivas masu ajal üsnagi kokku. Jüri Kriisemann ütles hiljuti Best Marketingile antud intervjuus, et "viinamarja- ja veiniürituste aeg on möödas". Kuidas sulle praegu sündmusturunduse olukord tundub?

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700