Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Marek Viilol: ''Poed ei saa minna ainult private labeli teed, sest inimesed tahavad valikut''
Best Marketing Club’is esines Põltsamaa Felixi turundus- ja müügidirektor Marek Viilol, kes rääkis, millist rolli mängib ettevõtte edus turundus.
, kes rääkis, millist rolli mängib ettevõtte edus turundus. Siinkohal kokkuvõte klubihommikul räägitust:
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.