20. oktoober 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Marek Viilol: ''Poed ei saa minna ainult private labeli teed, sest inimesed tahavad valikut''

Best Marketing Club’is esines Põltsamaa Felixi turundus- ja müügidirektor Marek Viilol, kes rääkis, millist rolli mängib ettevõtte edus turundus.

, kes rääkis, millist rolli mängib ettevõtte edus turundus. Siinkohal kokkuvõte klubihommikul räägitust:

19. oktoobri Best Marketing Club, Põltsamaa Felixi turundus- ja müügidirektor Marek Viilol Kanal 2 projektijuhile Piia Sandlale sinepit ulatamas

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700