Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Eesti Ajakirjade Liidu seminar ''AJAKIRJAD PILDIL''
Ajakirjadest ei ole varem räägitud. Nüüd plaanib Eesti Ajakirjade Liit seda teha ja soovitab kõigil turundusinimestel, kes tahavad teada, millised on tulevikutrendid, suunad ja arengud ajakirjade maailmas, tulla osalema!
Ajakirjadest ei ole räägitud. Nüüd plaanib Eesti Ajakirjade Liit seda suurejooneliselt teha ja soovitab kõigil turundusinimestel, kes tahavad teada, millised on tulevikutrendid, suunad ja arengud ajakirjade maailmas, tulla osalema seminarile „AJAKIRJAD PILDIL“!
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.