Alates septembrikuust töötab ABC Kinga ja SHU turundusjuhina Merje Salla, kes viimased 6 aastat töötas projektijuhina reklaamiagentuuris Idea.
Ideas töötas ta selliste suurklientidega nagu Liviko, EAS, RMK, Kraft Foods, KIA Balti, Seesam Kindlustus jt. Enne Ideat juhtis Merje kaks aastat ABC Motorsi turundustegevust. Autovaldkonnas tegutses ta ka juba varem, koordineerides Info-Auto ning Balti Merekaatrite tegevusi üritusturunduse vallas. Merje on lõpetanud EBS-i ettevõtluse alal, kogu järgnev koolituste- ja töörada on läinud tal sihikindlalt turunduse teed.
Seotud lood
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.