Alates septembrikuust töötab ABC Kinga ja SHU turundusjuhina Merje Salla, kes viimased 6 aastat töötas projektijuhina reklaamiagentuuris Idea.
Ideas töötas ta selliste suurklientidega nagu Liviko, EAS, RMK, Kraft Foods, KIA Balti, Seesam Kindlustus jt. Enne Ideat juhtis Merje kaks aastat ABC Motorsi turundustegevust. Autovaldkonnas tegutses ta ka juba varem, koordineerides Info-Auto ning Balti Merekaatrite tegevusi üritusturunduse vallas. Merje on lõpetanud EBS-i ettevõtluse alal, kogu järgnev koolituste- ja töörada on läinud tal sihikindlalt turunduse teed.
Seotud lood
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.