• 26.09.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

ABC Kinga ja SHU turundusjuhiks sai Merje Salla

Alates septembrikuust töötab ABC Kinga ja SHU turundusjuhina Merje Salla, kes viimased 6 aastat töötas projektijuhina reklaamiagentuuris Idea.
Ideas töötas ta selliste suurklientidega nagu Liviko, EAS, RMK, Kraft Foods, KIA Balti, Seesam Kindlustus jt. Enne Ideat juhtis Merje kaks aastat ABC Motorsi turundustegevust. Autovaldkonnas tegutses ta ka juba varem, koordineerides Info-Auto ning Balti Merekaatrite tegevusi üritusturunduse vallas. Merje on lõpetanud EBS-i ettevõtluse alal, kogu järgnev koolituste- ja töörada on läinud tal sihikindlalt turunduse teed.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele