15. august 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Eesti Post on alustanud elustiili ja tarbimisharjumuste uuringut

Juuni lõpus jõudis Harku, Rae ja Viimsi valla ning Pirita linnaosa elanike postkasti kiri, kus küsiti erinevaid andmeid leibkondade huvide kohta. Pöördujaks oli Eesti Post. Best Marketingile andis intervjuu Eesti Posti infologistikadivisjoni teenusejuht Pille Heinla.

Millega oli tegemist? Tegemist oli Eesti mõistes väga uuendusliku elustiili ja tarbimisharjumuste pilootprojekt-uuringuga, saamaks teada, millised on need valdkonnad ja teemad, mis inimestele korda lähevad ja milliseid reklaame oma postkasti oodatakse. On ju teada, et koos oodatud ja vajalike trükistega jõuab tihti meie kõigi postkasti ka selliseid pakkumisi, mis huvi ei paku. Mujal maailmas on selliseid uuringuid tehtud juba aastaid. Nüüd siis tegime otsa lahti ka Eestis. Nimetame seda Eesti otsepostituru korrastamiseks.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700